Wednesday 2 July 2014

法國醫院5日4夜生B CAMP - DAY 4

2/7

今天早上, 傷口總算沒有那麼痛,
我亦叫HACHI 爸爸唔使早上來陪我,
佢可以休息多D, 做一D 自己既野.

今日照舊, 去餵奶房餵HACHI,
我差不多每個時段都有去,
好想抱下佢, 好想餵佢食奶, 好掛住HACHI.

每次入到餵奶房, 我都見到其他既BB 大聲嚎哭,
唯獨HACHI 好乖係度等食,
嘻, 真係好喇.
抱佢埋身, 佢尚算合作,
但其實我唔係好識埋身餵, 而家又好似無乜奶,
所以佢啜左20分鐘, 其實應該乜野都吾係好食得到,
我仲俾佢啜損左「右邊」, 真係有啲痛.

係餵奶房識到另一位媽媽, 差不多每次都係我地兩個最遲走.
一來我餵得慢, 二來我想睇耐D HACHI ,
所以最遲先肯走... HEEE



因為我會係聽日出院, 所以醫院要我地去聽一個出院講座.
講座係教點同BB 沖涼, 同埋有D 咩注意事項.
嘩, 個姑娘HEA 到暈, 教點沖涼求其到暈,
我覺得去D 奶粉講座仲仔細過佢.


今日有一班學生黎探HACHI, 
好哄動, 我都好SURPRISE, 竟然有接近10個同學仔黎,
哈哈, 當然令到餵奶房既姑娘吃驚,
所以佢地5點黎睇完BB, 6點之後去餵奶果時,
D 姑娘都認得 「326A」既BB 好多人探佢.
諗起都覺得好搞笑.

夜晚本來打算早少少訓,
點知, 去到11點幾, 開始覺得好谷奶,
我問姑娘借左個泵, 諗住泵奶,
點知又無奶出.
諗住由得佢, 聽朝訓醒先算, 但係又訓唔著.
結果點幾兩點再起身, 請姑娘幫手.
當然, 姑娘只係教點用自己隻手按下通下,
唔會幫手按喇.
搞左一個鐘, 先得果幾滴, 真係好痛苦,
真係好痛苦><



我成日聽日人地話石頭胸, 谷奶, 好辛苦
原來係咁既.

除左谷奶之外, 就係隻腳腫左.
我陀HACHI 果時, 隻腳都無事,
但係生完之後就即刻腫, 真係慘.



無諗過, 原來生仔係咁慘架...><



No comments:

Post a Comment