Tuesday 22 April 2014

「7月媽媽會」第一次GATHERING

28W5D

話說FB真係有好多7月媽媽谷
(有時我都唔係好明,點解唔將咁多個谷COMBINE 埋一個,
反正每個谷內既MEMBER 黎黎去去都係果堆人)
其實一個「7月媽媽會」之前講過會搞GATHERING
講左好多,終於出左兩個日子, 
一個係平日星期二 (咁啱我又係HOILDAY)
一個係WEEKEND 星期六,
兩日我都OK,所以我JOIN 晒兩日。
不過後來星期六果個因為要聽TALK,時間太趕
同埋落雨,所以無去LU




今次係去左TST 既海港城酒店食HIGH TEA,
其實我本身都鐘意食HIGH TEA,
不過HACHI 爸唔算太喜歡,朋友堆內又無乜人愛食HIGH TEA
所以就好少去。
難得今次大家既TARGET 係食HIGH TEA,我當然好想JOIN 喇。

本來有14﹣15位媽媽話去,所以BOOK 位果時要PRE PAID $1500
不過我個人認為,如果要PRE PAID 1500 既話,
我會考慮一下先。
始終總會有人臨時失約,一次過PRE PAID 1500,
太大風險了。

ANYWAY,總算無驚無險。

食TEA 果時,有個笑話出現左。
原來只係得一種TEA SET,
但係有海膽,鵝肝等等,
就唔係話唔食得,不過我全部都唔鐘意食。
咁啱大部份既媽媽又覺得生冷野唔係咁好,
所以大家就咁叫左一個TEA

而大部份既人都係叫CLUB SANDWICH。

由於我遲到又坐得遠,所以唔係認得晒所有既媽媽,
亦有時搭唔到咀傾唔到傾。
ANYWAY,可能係今次GATHERING既地點關係, 
大家都好ELEGANT, 而我相對地係比較CASUAL 左少少。
今次唔係好投入到,唔係好傾到計
希望下次仲有機會見到依班媽媽,再交流一下喇。 


No comments:

Post a Comment