Friday 25 April 2014

第六次政府產檢(WEEK 29) - 無驗血報告?

29W1D

今日又係10點半去健康院產檢, 早左少少去到,
但係估唔到都要等一個鐘先見姑娘摸下個肚.

姑娘好似好勁咁, 摸左幾下, 之後就話HACHI 個頭向下.
好似好堅咁!!
然後佢又用軟尺度肚, 其實我都唔係好知佢度乜野,
佢又唔講解一下.
佢度左接近5次先MARK底個數.

之後就係大堂等見另一個姑娘.
今次依個姑娘好似好NICE, 但原來係我既誤會,
佢一D都唔HELPFUL




姑娘見到我, 話我略重.
4個星期前係57.8KG, 今日係60.1KG
佢話按道理, 每個星期重0.5KG左右, 今日應該係59.8KG
噢, 我都只係重左0.3KG啫,
咁都算係略重?

之後佢問我有無問題,
根據過去兩次既經驗, 我講左有咩問題, 佢都會HEA 我,
所以我都費事問.

因為我會係法國醫院生,
DR WONG 叫我拎封醫生信去拎番份驗血報告,
我就順便問下姑娘, 睇下要咩手續先拎到.
點知姑娘話 :
「驗血報告? 無喎. 我依度有咩, 你睇到架, 你見唔見到你要既報告呀? 」
我即刻O左咀.
咁, 即係點呀?

我離開健康院無耐, DR WONG 既姑娘打電話俾我, 提我聽日要去產檢.
我順口問左姑娘, 頭先我遇到既難題.
姑娘都有D 驚訝,
不過佢提醒左我, 問我係咪淨係係健康院做過產檢,
我醒起其實我係聯合TRANSFER 落去健康院既,
姑娘就叫我打去聯合問下.
佢話政府醫院, 唔會PASS 晒我所有資料落去健康院.
我有少少覺得可笑, PASS 我個人, 但係唔PASS 我D報告落去,
咁有乜用!!

ANYWAY, 多謝DR WONG 解答.
我星期一先搞.

No comments:

Post a Comment