Saturday 21 December 2013

第二次私家產檢(WEEK 11) - 轉醫生

11W2D

KIT WING 介紹, BOOK左黃醫生做產檢,

因為今日HACHI 爸唔得閒, 我唯有自己一個人去探HACHI 喇,
HACHI 既CRL 有4.36CM,
照超聲波果時, 仲不停同我揮手, 好得意.
其實我一直都唔覺得BB/小朋友好得意,
可能係因為HACHI 係我肚裡面, 所以我覺得咩都得意.
嘻.
HACHI 大得好快, 今次睇醫生, 個預產期ADJUST 到去7月10日


黃醫生雖然唔係好出聲,
但為人好NICE.

佢話幫我開刀拎HACHI 出黎, 無問題,
嘻...
無問題呀!!
好野!!!

下次再探HACHI , 係6個星期後,
黃醫生話, 到時應該可以照到仔定女.
嘻, 仔女都無所謂, 佢都係叫做HACHI 架喇~

No comments:

Post a Comment