Sunday 23 February 2014

2014 BB 春季購物節 及兒童成長教育展

20W3D

昨日才搬屋, 將一切SETTLE DOWN, 
今日就走去荷花既BB 展, 睇下有無東西要買. 



其實我都唔知買咩好, 20W 買野, 又似乎太早了. 
不過總要去行個圈, 拎番D CONCEPT. 

一早9點幾就帶左HACHI 爸去灣仔會展, 
但到左會場先發覺, 原來10點先開門. 
唔緊要, 都係等左一陣. 

用$10買左本優惠劵, 之後就不停咁填個人資料拎贈品
(唉, 早知PRINT 定D LABEL 貼落去喇)


以上就係我拎到既贈品, 
當中除左B-DUCK 係俾錢買之外, 樣樣都係送既. 

HACHI 爸取笑我, 出賣自己既個人資料黎拎著數, 
我認呀, 不過我拎得好開心!!

我唯一無去既地方, 就係雀巢果個COUNTER, 
因為實在太多人, 完全唔想排隊
玩左三個幾鐘, 拎左少少IDEA, 
睇中左床同埋HIGH CHAIR, 遲D 先買... 

呼, 疲倦既一日!

No comments:

Post a Comment