Saturday 22 February 2014

WEEK 20 - Halfway Point 之搬屋記

Week 20 The halfway point

Baby is the size of a banana


  • Baby now weighes about 11 ounces and is roughly 7 inches long. 
  • Baby is 17cm long crown to rump, and weighs about 310 grams. 
  • The baby can hear and recognize the mother's voice. 
  • The mother will probably start feeling the first fetal movements.
  • The toenails and fingernails are growing. 
  • The growth of hair on the rest of the body has started. 
  • The skin is getting thicker. 
  • The heart can now be heard with a stethoscope.
http://www.baby2see.com/development/week20.html
-----------------------------------------------------------------------------

不經不覺, 原來已經到了20W,
HACHI 已經陪左我20個星期喇.
個肚未係好明顯,
只係有一個小小既肚腩仔.





過左年之後, 整個星期都密密地PACK 野.
準備星期六搬屋.
講真, 我原本唔想搬,
但因為希望HACHI 出世後,
希望有屋企人照應一下, 所以就要搬喇
不過, 由原本大概有500幾呎,
搬去新屋後就只得300幾呎.
真係細左好多好多.

我由舊屋搬去新屋既野,
本來計劃會丟好多,
但係度黎度去, 計黎計去, 都放唔晒入新屋.
就算放晒傢俬入屋,
感覺係好逼 !



連HACHI 野都未買, 就已經係咁
當買晒HACHI 野, HACHI 出埋世, 佢嘛無晒位囉.
我一諗到依度, 好似委屈左HACHI, 我就爆喊,
連HACHI 爸爸無晒我符....

喊還喊, 但係始終都係要搬屋企.
唯有希望自己爭氣D, 希望HACHI 兩歲前, 可以買到間大D既屋搬走喇.

到左正式搬屋當日,
奶奶就話, 話我大肚, 唔可以在場.
叫我要迴避一下.
我聽到就好唔開心,
明明間屋係自己既,
但係連搬野, D 傢俬雜物放係邊, 都唔可以自己在場指揮,
唉,簡直係心情低落呀!

No comments:

Post a Comment