Saturday 15 March 2014

利全奶粉 「齊來做個開心準媽媽」講座

23W2D

今日係HACHI 媽第一次去聽講座, 亦係第一次帶埋HACHI 爸一齊去聽既講座. 


本應有少少期待, 但原來成件事係錯晒. 



遲左少少入場, 有工作人員打電話催我, 令我覺得非常唔好意思, 
但點知聽完之後發現原來個TALK 係一個廢TALK 黎既. 

講座分幾PART, 
第一PART, CRYOLIFE 出黎介紹臍帶血. 
其實本來我都有少少興趣想聽下臍帶血, 
因為都有曾經考慮幫HACHI 儲起 (雖然真係好貴)
點知CRYOLIFE 出黎講野, 根本唔係PROVIDE INFORMATION
而係不停地SELL 佢果個公司有乜好有乜惦!!

第二PART, 美麗人生出黎教做孕婦按摩, 
無聊, 超無聊, 同埋不停SELL 自己公司有幾勁, 
叫大家去幫襯一下. 

第三PART, 利全奶粉介紹罐. 
我睇張POSTER 果時, 都已經覺得搞笑, 點解會講奶粉罐. 
佢出到黎, 真係講個罐身既公仔, LABEL 係咩意思. 
離晒譜... 
佢唔好講飲完罐奶粉之後, 個罐可以用黎裝餅.... 
真係不知所謂. 

第四PART, 係全個TALK 最離譜既一PART
就係介紹香薰精油. 
個講者講到D 精油有幾咁神奇, 
仲可以滴落D CLEANING COTTON 度, 查係阿B身上, 可以安撫阿B 既情緒. 
佢只係無講出口, 話可以飲落肚. 
係咪SHORT 左呀?
有邊個真係會幫BB 查精油呀?
真係離晒譜. 

本來HACHI 爸叫我走,
最衰我貪小便宜, 諗住拎埋禮物先走,
點知拎完禮物, 仲衰...


(張相唔係我影, 係FACEBOOK COPY 出黎既)

以上就係送既禮物. 
送左兩罐利全奶粉, 但係2014 年7月到期. 
WELL, HACHI 係6 月尾出世, 真係無福消受喇. 

最搞笑係, 送左濕紙巾, 
包濕紙巾既到期日係2011年10月. 
如果係送過期既, 不如唔好送... 

總之依個講座係十分差, 離晒譜, 不知所謂. 

No comments:

Post a Comment