Saturday 29 March 2014

第五次私家產檢(WEEK 25) - 細粒HACHI ?

25W2D

差不多有四個星期無探HACHI 喇,
今日同HACHI 爸爸一切去黃醫生度探HACHI.





黃醫生好仔細去照HACHI 既頭圍, 肚圍同埋腳長,
然後計算到HACHI 大概重700幾grams

我本來都不以為意,
但係醫生話, HACHI 偏細粒,
尤其係個肚,
比正常SIZE 細左一個星期.

咦? 唔通平時我食野, 食得唔夠多?

今次睇完醫生, 醫生開左DHA 同埋鈣片俾我食.
其實我平時都有買黎食,
不過醫生開, 我可以唔使周圍去買.

HACHI, 你要吸多D媽媽既營養, 我都會加油食多D 架喇.

P.S.
後來我返屋企, 上網CHECK 過,
25W 既體重, 其實700幾GRAMS唔算輕...
又俾醫生申左TIM




No comments:

Post a Comment