Wednesday 12 March 2014

WEEK 22 - BB衫開倉

Week 22 Taste buds develop

Baby is a size of papaya


The fetus reacts to loud sounds.
Baby starts having a regular sleeping and waking rhythm.
The mother's movements can wake her baby.
Taste buds are forming on your baby's tongue.
The baby is 28cm long (crown to heel) and weighs over 450 grams.
The weekly weight gain has increased to around 70 grams.

http://www.baby2see.com/development/week22.html
-----------------------------------------------

係FACEBOOK GROUP 同埋WS 媽媽谷內,
不斷有媽媽POST 依張POSTER 出黎, 
雖然JOEY 曾經同過我講,叫我唔使咁早買野,
因為臨生之前會有好多朋友俾野我, 
但係我總係覺得,我既朋友唔會咁做, 
加上見到10幾蚊一件衫咁平,
所以走左去金龍開倉,睇下可唔可以執到好野。





我早左放工,大約4點30至5點就去到金龍,
上到去,發現果度只不過係一個貨倉,
幾十箱紙板箱放晒係度,任你慢慢搵。
老實講,起初就係無乜心機搵,
因為咩都唔識,連要買咩SIZE,幾多個月著幾大件都未知
有少少似係大海撈針。

唯有不停問老細,
「NEW BORN 應該著幾大件」,「有無NEW BORN既野買」
老細話,NB 著68CM就啱架喇,
後來我先發現俾老細坤左,NB 應該係50﹣60CM既。
68CM可能係D外國大B SIZE 黎既.... 
仲等我後來搵左一堆68CM 同埋72CM既衫TIM


我買左3張包被,兩張普通既被,一件睡袋,同埋有一堆十幾件既衫仔。
我覺得自己買左好多,堆單既時候要500幾蚊。
搞到太重,要坐的士返屋企先得。
返到屋企,我先發現,其實我買得唔算多。
D衫仔又靚,又平,質地又OK,
連HACHI 爸都話靚,嘻,即刻好開心。


心思思,想去多次買衫,但係又覺自己買得太多。

原來為肚內既HACHI 買野,係咁開心架。
從來未試過,亦無想像過我會係咁既人。


No comments:

Post a Comment