Sunday 29 June 2014

法國醫院5日4夜生B CAMP - DAY 1

38W3D

等了38WEEKS, HACHI 終於要出世.

29/6
本來諗住夜晚食餐好既, 因為開完刀會食唔到野,
同埋坐月會無啖好食, 所以諗住搵好野食.
點知, HACHI 爸爸話唔肚餓,
我突然間好想食麥記,
所以就去左食雙層芝士漢堡餐喇.


HAHA, 生女之前去食麥記, 真係搞笑.

夜晚8點幾, 坐的士去到法國醫院,  上3樓辦入院手續,
估唔到原來有好多FORM 要填,
本來諗住係我填FORM (HACHI 爸爸最唔鍾意填FORM)
點知姑娘話, 俾爸爸做, 因為媽媽仲多野要搞.

我幫HACHI 決定左係法國醫院做「聽力測試」同埋「新生嬰兒代謝篩查」,
前者俾$800左右, 後者就俾$1XXX,
其實本來健康院都有得做,
不過唔想出世之後, 成日拎HACHI 去健康院咁多次,
所以都係決定係醫院做.

之前都聽聞過有「親子時間」,
即係有15分鐘, 俾爸爸媽媽去一間房同BB 相處一下
對於我黎講, 其實唔係意義重大, 因為我相信我餵奶都見到佢 ,
但係對HACHI 爸黎講, 就好大意義,
因為HACHI 爸係依5日4日係無得惦HACHI 的,
所以, 係要俾$60, 但係都照俾.

至於醫院, 係有固定既餵奶時間, 大約每4個鐘一次,
亦有唔同既TIMESLOT 探BB,
姑娘話, 最好GROUP 埋一堆人一齊睇,
無謂BB 要推出推入幾次.


我一直都想人講可以REQUEST 訓窗口位既床, 
但係原來係要每日俾多$50, 
私家醫院真係樣樣計到足, 
不過HACHI 爸話, 照俾, 因為佢覺得我訓窗口位既床會開心D , 
的確又係既, 所以我就揀左窗口位. 

所有文件搞惦晒, 就俾姑娘帶左入房仔, 
要量血壓, 聽HACHI 心跳, 同埋要悌毛毛, 
俾埋訂金, 就正式上房, 326A


起初我仲以為好正, 因為成間房都無人, 我以為可以住到私家房, 
但過左10分鐘之後, 就有另一位媽媽入左黎, 
唔緊要, 就算訓滿3個人, 都無咩所謂, 
其實都唔算太嘈.

其實法國醫院包既基本野都OK, 
個人清潔用品足夠, 仲有床墊, 產婦M巾, 網褲都足夠
好彩, 無買多左無謂既野.


搞惦晒所有既野, 都已經差不多10點左右
探病時間已經過左, HACHI 爸爸要返屋企.
(出面落好大雨, 幸好住得夠近)
一個人係醫院, 我以為會訓得好, 原來都唔係,
我仲諗起上次係聯合無左細B 果時既情景,
又擔心聽日既開刀手術,
一直都訓唔到.

又期待, 同時又擔心.....

No comments:

Post a Comment