Thursday 5 June 2014

WEEK 35 - 買鏡頭又買袋

Week 35 Reflexes are coordinated

Your baby's the size of a coconut!

  • Your baby is now about 18.5 inches in length and weighs over 5.5 pounds. 
  • Baby is about 47cm crown to heel and weighs almost 2.7 Kg. 
  • The body of your baby is growing round due to developing fat layers. 
  • Your baby's reflexes are coordinated.
  •  Lungs are almost fully developed. 
  • About 90% of babies born this week survive
http://www.baby2see.com/development/week35.html 


倒數3個星期.

之前一直都諗住HACHI 出世既話, 買部相機影HACHI 既.
HACHI 爸爸問過D 朋友,
朋友們話我地而家用緊NEX 5, 佢地推介我地買支F1.8, 50mm 既定焦鏡,
影人像會影得好靚.
依個的確係一個唔錯既建議, 我地就走左旺角x 成買左支鏡頭喇.



買完之後再行下街, 突然想買多一個大袋做走佬袋. 
之前都買左一個既, 
唔係唔靚, 就係唔夠大個, 
早前係WS 媽媽谷, D 朋友話買蝴蝶袋返黎用就PREFECT, 
反正我經過果間舖, 就入去行下. 

本來無乜心水, 諗住走架喇, 
點知走果時, 係門口發現左一個幾靚既袋. 
嗯, 雖然我唔係走粉紅色路線, 但我的確幾喜歡依個袋, 
所以就買左返屋企喇. 


嘻, 帶住個新袋同埋新鏡頭, 走左去沙田文化博物館睇宮崎駿手搞展, 
大滿足呀!!!


No comments:

Post a Comment