Wednesday 25 June 2014

WEEK 37 - 密密洗HACHI 衫

Week 37 Pregnancy is considered 'at term'



Your baby's the size of a winter melon!

  • Typically, baby now measures 19.5 inches (50 cm) from the head to the heel.
  • Baby weighs up to 7 pounds or 3 kilograms. 
  • The head diameter is over 3.5 inches (9cm). 
  • The water could break at any time. 
  • If it does happen, see a doctor immediately.
http://www.baby2see.com/development/week37.html




放產假既第二個星期
本來心情麻麻地,
因為日日係屋企唔知做乜,
夜晚訓覺又擔心會穿水, 所以訓得唔好.

星期六晚, 見到WS GROUP 內有位媽媽話穿水,
但係醫生未返黎香港,
一問之下, 原來都係睇黃醫生既,
我就擔心HACHI 都係咁.
不過第二朝, 佢話黃醫生趕得切落機幫佢開刀,
我就成個人放心晒喇...

星期日, 陪月MAY 姐上黎屋企,
睇下有D 乜野缺既, 同埋幫我買左D 盒同埋盆.
佢見到我之前洗既HACHI 衫,
佢話有部份太大件同埋太厚,
反而長袍就唔夠.

我果刻先知, 原來我一直以為好大件, 唔啱HACHI 著既衫, 就係長袍黎既.
好彩MAY 姐上一上黎話我知,
如果唔係, 我仲將果堆衫收埋晒.
結果, 依兩三日, 密密洗, 然後開抽濕機抽乾D 衫.


HACHI, 媽媽會為你準備妥當架喇...

由於真係好悶, 星期一睇完醫生, 醫生話應該唔會早出黎之後,
星期二我就即刻約左三個同事出街行下,
食下TEA , 傾下計,
成個人心情都好好多~~

HACHI 要加油, 留係媽媽肚內耐少少, 吸收多少少,
我地下星期一見面喇~~

No comments:

Post a Comment