Thursday 12 June 2014

「678月馬媽媽谷」﹣ IRENE 家「養生家宴」

36W0D

上次去SUKI 屋企BBQ 時, IRENE 老公邀請我地去佢屋企食養生家宴,
終於今日可以有機會去喇.

因為唔知買乜野上去IRENE 屋企,
而大家又記得佢老公話鍾意飲啤酒,
所以我地係SUPERMARKET 買左D 啤酒同埋西瓜上去

謝謝IRENE 老公為我地準備左好多野食, 正呀!!


 

更加估唔到佢兩位為我地幾位媽媽準備左禮物, SO SWEET~~


仲識左一位兒科醫生, 真係好好. 
美味的一晚, 滿足的一晚, 
各位媽媽, 我地要為BB 加油呀!!

  




No comments:

Post a Comment