Friday 13 June 2014

第九次政府產檢(WEEK 36) ﹣ B鏈檢查

36W1D

平時我係約10點半先去健康院,
因為今次要見醫生,姑娘話一定要9點半,所以就要早D
加上今日係我放產期前既LAST WORKING DAY,
一切,都覺得好趕。

去到健康院,好快就見到醫生。
由醫生去摸肚,聽心跳,
之後就做B鏈。
先用綿花棒係陰道拎少少分泌,再係江門拎少少分泌,
醫生好強調係唔痛,
但係,其實我係覺得有少少痛既。

見完醫生,等左一陣,姑娘就俾左一份DOC 俾我,
佢話如果我生得既話,就帶埋果份野去聯合產房。
突然覺得,一切都好快。
有左HACHI,去過聯合做CHECKING,
之後又落左健康院,
而家開始放產假,
過兩個星期就見到HACHI 喇,好快,有D 驚張TIM~~

希望一切順利!!
HACHI 加油,媽媽會鍚晒你架~

No comments:

Post a Comment