Wednesday 18 June 2014

WEEK 36 - 產假第一週

Week 36 Baby may drop into the birth canal



Your baby's the size of a honeydew!

  • The baby is about 19 inches (48 cm) long. 
  • Weight is around 6 pounds (2.7 kg). 
  • The baby's body is becoming chubby as fat layers build. 
  • Between now and birth they may gain about an ounce (30g) a day 
  • You may feel contractions of the womb, called Braxton Hicks contractions

http://www.baby2see.com/development/week36.html




今個星期開始放產假, 
放假前, 一直都擔心D 野做唔切, 又驚HANDOVER 果度做得唔好, 
最後果兩三日, 真係好緊張. 
不過一放假, 就即刻安心晒. 
一切已成定局, 希望接手做既同事, 可以順順利利喇.

起初頭兩日, 可能係週末, 放假既感覺都唔錯. 
但係由星期一開始, 我就開始有D 唔自然喇. 

一來, 依排WS 既媽媽谷, 比較多媽媽既BB 早出世, 
搞到我晚晚發夢, 都夢見HACHI 會早出世. 
晚晚都舖張床墊訓, 又訓得唔好, 又成日去TOILET.
HACHI 又未夠37週, 我又好擔心
加上黃醫生唔係香港, 如果HACHI 真係早, 我真係唔知點算. 


二來, 日頭HACHI 爸爸唔係屋企, 
佢又唔想我出街, 搞到我悶到發顛. 
我有一日ORDER PIZZA HUT, 有兩日ORDER M 記, 
已經食到有D 悶. 
睇電視, 又無乜特別野睇, 新聞台既新聞已經LOOP 左幾次, 
睇書, 有時又唔係好睇到, HACHI 郁黎郁去, 坐係度都有D 辛苦. 
訓覺又訓唔到太耐, 真係好慘, 好慘. 


好彩HACHI 爸有一日陪我去搵個同事拎片片, 
然後可以出街去食下飯, 否則我真係會顛架. 

希望唔好搞到有產前抑鬱症, 就咁得架喇. 

No comments:

Post a Comment