Sunday 1 June 2014

「7月馬B谷」八度海逸HIGH TEA

34W3D

其實我很喜歡食HIGH TEA ,
只是HACHI 爸爸唔太喜歡.
適逢今次馬B谷去食HIGH TEA,
仲要係八度海逸咁近,
我當然喜歡喇.

八度而家做緊芒果主題,
一人一個SET, 每位$138 + 10%
HSBC CARD 仲有85折,
其實真係幾好架.
只係大家都係準媽媽, 去食芒果好似唔係咁好,
不過我見大家都好似無乜所謂, 所以, 我都係照去.



8度既CAFE 係地下大堂, 3點開始TEA SET,
我地2點55分就係門口等入去LU


 

 


其實芒果應該唔算好多, 但係差不多每個ITEMS 都有, 幾開心!!



可能今日係6月1日公假, 所以少左好多媽媽出黎, 
又可能係因為芒果主題, 吸引唔到太多既媽媽. 
不過點都好, 今日真係好開心, 
雞啄唔斷咁.. 

我地下次再見, 應該就係大家既B 出世後架喇, 
希望到時大家都KEEP 到CONTACT LA


No comments:

Post a Comment