Thursday 29 May 2014

大肚相最後一撃 @ STORY WORKSHOP

33W6D

事緣係7星媽媽谷有位媽媽去過STORY WORKSHOP 影相
然後POST 左出黎WS GROUP
我見到之後,覺得好靚,而家價錢又OK,
所以想去影多一次相喇。


第一次打電話去,其實己經約好晒日子,講好晒價錢,
不過HACHI 爸話,唔想我去影相,咁我唯有打電話去CANCEL 番個BOOKING
上次去食BUFFET LUNCH,果位媽媽都有出席,
佢不停叫我去影多次,而且話我知,其實如果係媽媽會既話,價錢仲平
我聽到覺得好吸引,即刻再打電話去BOOK
(哈哈,又係BOOK 番同一日同一時段)

終於等到影相日既來臨喇,
我6點半上到去化妝,果位姐姐化妝超快手,個頭又SET得自然,很喜歡
之後7點半左右就開始影相,
有媽媽推介要搵肥仔JOE 哥哥,我就指定要搵佢,
果然佢VERY NICE, 好細心幫我諗下點擺POSE
我大概話俾佢知,我想要既感覺,
佢都差不多為我影左好多
白色裙影左一堆
黑色LEGGING 又影左一堆,
佢不停對住部相機話VERY GOOD
(但係我無乜點睇過部機)
希望真係VERY GOOD 喇。

整個過程,差不多影到九點幾,
然後就約左下個星期二去揀相,
好期待!

No comments:

Post a Comment