Tuesday 20 May 2014

WEEK 32 - 睇中醫清胎毒

Week 32 Reproductive development continues

Your baby is the size of Squash


  • The baby is 17 inches (43cm) long and weighs 4 pounds (1.8 kilograms). 
  • The diameter of the head is almost 4 inches (10cm). 
  • Under the skin the fat layer is getting thicker. 
  • The toenails and fingernails are completely formed. 
  • In boys, the testicles will be descending from the groin down into his scrotum
http://www.baby2see.com/development/week32.html




早兩日請左假, 諗住去聯合拎番份驗血報告, 同埋去睇一睇中醫.

之前私家醫生叫我去拎番份驗血報告, 入院果時可以拎去
我就拎埋醫生信去拎,
原來好快, 只係交低封信, 寫封授權書就搞惦,
然後聯合就會FAX 俾黃醫生架喇.

32週, 有時聽到D媽媽話, 要清胎毒,
我又唔係好知自己既體質, 唔知食乜野會好D ,
或者會唔會食得太涼, OVER 左, 所以去睇下中醫.

平時睇開果兩個中醫, 一個就係順利村, 我覺得太遠, 唔就腳,
另一個係佐敦, 我本身唔係好喜歡佢,
所以都係搵過另一個中醫,
結果有少少意外.
我本身諗住清胎毒, 但係醫師話唔使特登睇醫生去清,
反而佢開左D 藥俾我, 話我喉有啲腫, 要清一清熱.

我本來諗住清胎毒, 點知....
咁, 我使唔使睇多一個中醫呢?

唔知HACHI 係咪唔鍾意中藥, 依幾日我都覺得佢不停郁黎郁去,
搞到我好痛,
我又唔知仲乜事, 無喇喇喊左出黎.....
HACHI, 你乖D, 好嘛?

No comments:

Post a Comment