Saturday 17 May 2014

第七次私家產檢(WEEK 32) - keep 住係大頭CHI

32W2D

之前差不多四個星期睇一次私家,
由今次開始, 每三個星期睇一次.

今日黃醫生早左返診所, 哈哈, 10點20分就返到.
正, 我係排第二個.

其實我都有D 心急,
自從上次黃醫生話HACHI 大隻左,
腳, 肚都大1W, 頭大2W 之後,
我就好擔心我係咪中左糖尿,
三個星期內, 我都盡力提醒自己唔好飲太多飯, 澱粉質同埋甜野,
希望今次照HACHI 時變番NORMAL.

今日照超聲波,
HACHI 既腳仔正常番 (短左1日, HAHA)
肚又正常番,
但係頭就變左係35W1D, 嘩, 大左3W
而且醫生話我胎水比較多, 想我訓多少少, 如果唔係好易穿水
令到我開始又擔心.
大頭CHI, 唔知會有咩事,
胎水多, 我又擔心.


尋晚開始, 下面試過痛左好幾次,
今日順便問埋醫生,
醫生話, 只要唔係見紅穿水同埋肚痛, 就無事架喇
都係果句, 建議我訓多少少會好D.

仲有, 今日黃醫生話, 佢6月11至20號會放假,
雖然有醫生代佢, 但係佢都要話聲我知.
我又有D 擔心, TOUCHWOOD HACHI 要早出世, 我真係唔知點算
做媽媽, 真係乜都擔心...

HACHI , 加油, 準時630見面呀!!

No comments:

Post a Comment