Friday 23 May 2014

KINETICS 「母乳餵哺及疫苗小百科產前講座」

33W1D

有時我都幾喜歡講座放係平日夜晚, 因為我可以有番個週末做其他野. 
但對於要返工既HACHI 爸黎講, 佢已經好趕住放工, 返黎搵我陪我去,
點知都係差少少趕唔到搭船, 
所以最後HACHI 爸無去KINETICS 既講座. 


聽講KINETICS既講座資訊好多, 講者亦都好風趣.
今日我終於見識得到, 真係唔錯.



講座分兩PART,
第一PART 係講打針, 同埋講下政府包咩針, 唔包咩針
第二PART 就講育兒技巧

本來我對打針既野, 唔係好識
不過佢派左本書仔, 我仔細睇左一次,
覺得都唔錯.

除左政府會包既針之外,
我最想幫HACHI 打既係甲型肝炎, 水痘針同埋口服輪狀病毒
加埋D 六合一, 嗯, HACHI 打左幾針, 我個心都無咁痛呀.

KINETICS 有分幾個PLAN,
http://www.kinetics.hk/download/Child_leaflet_2014.pdf
我上網睇過, 好似JOIN K2 既PLAN 都唔錯,
不過上網見到, 佢就話K2既PLAN 暫時缺貨,
唔知HACHI 出左世之後, 我去會展JOIN PLAN,
會唔會好D 呢...

另一PART 係講育兒技巧,
其實聽過唔同既TALK, 講既技巧都係大同小異,
不過今日講果個姑娘就比較風趣D,
佢不停講, 我不停笑.
唔錯唔錯.

至於禮物方面, 其實都幾好架



No comments:

Post a Comment