Saturday 10 May 2014

大肚相@HOUSE WARMING PHOTO

31W2D

大概3月果時已經BOOK 左HOUSE WARMING PHOTO 影大肚相, 
估唔到自己BOOK左之後, 7星媽谷內亦有媽媽BOOK左, 
而身邊亦有同事BOOK左. 
見到大家都有好既COMMENT, 所以就放心走去影相喇. 

$1900 + 週末收費
佢地話包4件衫 (不過其實只係3件, 因為有一件係自己帶去既) , 4個造型同埋化妝
然後有60張相. 
我唔知算平定係貴, 
不過對於唔識化妝既我黎講, 無疑係方便左我既
同埋唔使自己買衫去, 都係一件方便既事. 



出發影相前一晚, 特登係7星媽谷內問下有咩要準備, 
影過依既既媽媽都一致話, 無特別要準備. 
咁我就好放心, 
帶左兩件SHARP 紅色既情侶裝, 同埋我地買俾HACHI 既第一條裙去影相. 

佢地STUDIO 係官塘鴻圖道, 唔算難搵, 
兩個人既生意, 太太係做化妝及助手, 
先生係PHOTOGRAPHER
上到去, 首先化妝, 
我睇過我同事既相, 佢既妝比較濃, 
所以我同佢講, 千祈唔好化得太濃. 
唔知係咪平時我無化妝, 
佢化完之後, 我覺得好濃, 
影相出黎, 我都覺得好濃, 
算喇, 我真係CONTROL 唔到.

整個影相過程, 算係唔錯, 
PHOTOGRAPHER 會教擺POSE, 
不過D POSE 其實都係一式一樣, 大同小異
至於女助手其實好細心, 會扶上扶落, 撥下頭髮, 補下粉等等.
由2點半影到大約6點左右, 
算係唔錯. 

不過, 佢所謂包60張相, 係佢地揀60張, 而唔係我揀60張
係依方便有少少失望. 

影完相兩日後, 佢地會係FACEBOOK SEND D SAMPLE 相俾我睇, 
睇落, 都OK呀, 
只不過有D 相影出黎, 唔係太自然,
25-30 日就會有晒所有相. 
希望到時OK LA~~


  

  



http://www.facebook.com/pages/House-Warming-Photos/119333898222392?fref=ts

No comments:

Post a Comment