Saturday 10 May 2014

WEEK 31 - 輕微撞車記

Week 31 Baby detects light

Your baby is the size of Pineapple

  • Baby weighs 3.5 pounds and measures 16.5 inches from the head to heel.
  • Baby's weight is about 1.6 kg and length around 42cm.
  • The eyes have now completely opened and are responding to light and darkness.
  • A loud noise near you may cause your little one to jump.

http://www.baby2see.com/development/week30.html

-----------------------------------------------------------------
31 週, 仍然會擔心HACHI 會早出黎.
係七月媽媽谷內, 有位媽媽既BB 早產, 已經出左世,
令到我有D 緊張. 希望HACHI 可以準時報到,
千祈唔好早到.

今個星期, 我又覺得HACHI 重左,
行路唔係太方便, 好明顯係一個大肚婆既行法,
坐低食飯, 唔可以食太飽, 如果唔係企身行路果時會HACHI 會頂住個胃,
成日要去TOILET, 半夜差不多每晚都起2-3 次身去TOILET
出街行3個鐘左右, 已經覺得倦, 同埋條氣唔順,
最慘係依個星期成日都落雨, 我要小心奕奕去行,
萬一跌親就慘.

有時想, HACHI 不如快D 出黎, 我唔使受苦.
但係有時又覺得HACHI 係我肚裡面既感覺, 好特別..

今日, 本來準備去影相,
HACHI 爸泊低左架車, 諗住車埋我爸爸媽媽出去,
HACHI 爸落左車, 諗住接佢地黎上車,
就係依個時候,
前面有架大貨車向後倒車, 撞左黎我地架車度.
好彩HACHI 爸留意到佢有機會撞落黎,
急急腳走黎喝住, 果個大貨車先停.

好彩我坐後座,
同埋大貨車唔係快速向後倒車,
我先無事.

有驚無險, 希望唔好再有下次....

No comments:

Post a Comment