Friday 16 May 2014

「7星馬媽谷」GATHERING

32W1D

事緣係我曾經係FACEBOOK 見到依個7 月媽媽GROUP 搞GATHERING
我又好想JOIN, 所以我就入左佢地既WS GROUP
叫做「7星馬媽谷」
就咁睇, 以為個個都係7星媽媽.. HAHA

終於再搞多次GATHERING,
依個GROUP 好PRO, 有一班既籌委去搞GATHERING,
由投票揀日子, 揀地點, BOOK 場, 買野食,
仲有整BANNER, WELCOME 牌等, 一切都好PRO,
真係有D 大開眼界.



今次出席既媽媽有34位, 真係好多,
係FUNCTION ROOM 內GATHERING 其實係幾好,
不過大家分開左幾圍黎坐, 只係同左幾個本來識得既媽媽傾計
新認識既媽媽, 反而少D 傾.
我諗全場起碼有20幾個媽媽我係仲未認識既.
我諗生之前, 未必會再出黎多一次架喇,
希望HACHI 出世之後, 仲有D 媽媽可以KEEP 到CONTACT 喇~~


No comments:

Post a Comment