Tuesday 6 May 2014

WEEK 30 - 戒甜戒澱粉

Week 30 Baby puts on pounds

Baby is the size of a cucumber



  • Baby measurements are 16 inches and weighs about 3 pounds.
  • Length is 40cm and your baby's weight is 1.4 kilograms. 
  • The head is almost 3.5 inches (8cm) in diameter. 
  • The feet are nearly 2.5 inches (6cm) long. 
  • The wrinkled skin is becoming smoother now. 
  • In boys, the testicles have moved down to the groin. 
  • The baby controls its own body temperature.


http://www.baby2see.com/development/week30.html

-----------------------------------------------------------------
早幾日食飯, 媽媽突然間話, 陀住我既時候中過糖尿,
我即刻大為緊張.
因為由細到大, 爸爸媽媽都無同我講過依件事,
而我一直都以為佢地係無病無痛無糖尿病既,
所以當第一次去聯合做問卷果時, 我填家族無糖尿,
可能因為咁, 我糖水期, 唔使CHECK 妊娠糖尿.
突然媽媽話, 其實佢曾經中過既,
我就開始有D 擔心喇,
加上上次去黃醫生照超聲波, 見到HACHI 個頭AHEAD 左一個星期,
我就諗, 其實我係咪有機會血糖過高呢.




HACHI 爸話, 中左妊娠糖尿既人, 離不開都係戒口, 督手指,
如果我當自己已經中左招, 戒下口, 嘛唔使擔心囉.
佢又講得啱既,
所以我就即刻開始戒口.

首先要戒, 就係澱粉質, 即係少食米飯, 米粉, 河粉, 唔好食粥,
因為依D 東西轉化為糖既速度係較為快.
其次就係要戒食甜晒.

講就容易, 實行其實好難.
自從HACHI 係我肚內, 我就好鍾意食飯同河粉,
唔食, 會唔飽肚.
突然間, 要食少D 飯, 食多D 菜同肉, 感覺唔係好自在.
有時唔飽, 我又會偷食零食,
簡直係..... 仲衰過唔戒.

戒糖戒朱古力, 本來就無乜難度.
但係HACHI 爸要我連食生果既份量都要減少,
依樣就好難喇.
我好鍾意食橙, APPLE, 梨, 士多啤梨等等,
通通都要節制住唔食得咁多.
好慘.

尋晚, 我地出去食飯,
叫左兩碟餸, 都係以西蘭花為主,
本來唔係問題, 但係就係無咩肉, 而且又唔可以食太多飯,
到左夜晚, 我就好想食野,
但係屋企又無啱食既野,
HACHI 又係肚內郁黎郁去,
搞左三四個鐘, 訓覺前我突然覺得好慘, 喊左出黎,
不停對住HACHI 爸喊.

HACHI 爸見到我咁, 即刻走左落7-11 買野俾我食.
好感動, 真係好感動~~~~



食完之後, HACHI 即係靜左唔郁,
(平時食完野, 佢會係咁踢)
哈哈, 唔知HACHI 係咪都覺得好感動呢

為左HACHI 著想, 我會努力食清D, 又食得健康D,
又食得飽肚D!!!

No comments:

Post a Comment