Sunday 18 May 2014

「678月馬媽媽谷」BUFFET LUNCH GATHERING

32W3D

認識多左幾位馬媽媽, 很喜歡同佢地一齊外出
今日就同左0678 谷的媽媽去九龍酒店食LUNCH BUFFET
其實早在BBQ GATHERING 之前已經約好,
不過當再RE - CONFIRM 時, 突然有一批媽媽唔得閒.
不過我覺得, 有時太多人, 30 幾人, 反而仲難傾計.
今次有11個人, 感覺都錯呀.

有左HACHI 之後, 好似都未食過BUFFET,
平時我食BUFFET 都唔算食得好多,
而家32W, 食得更少, 因為食左D 就覺得頂住個胃.







有D 媽媽真係好夠擔, 佢地會食生蠔,
我本身唔係咁鍾意生蠔, 所以我無乜癮.
只係拎左兩次三文魚剌身.

本來我最期待, 就係食雪糕同埋甜品,
九龍酒店既甜品就一般, 唔算好驚喜,
但係雪糕就有少少失望.
我一心諗住係哈根大師, 點知.... 係DREYER'S, 仲要唔係獨立裝.
嗚嗚...

算!!!

真係好想HACHI 出世前再食多一次BUFFET呀!

  

各位媽媽加油呀, 仲有個幾兩個月大家就可以卸貨,
到時就進入另一個生活架喇.

No comments:

Post a Comment