Monday 23 June 2014

第九次私家產檢(WEEK 37) - 未夠7磅

37W4D

黃醫生終於放完假返黎喇.
自從6月11 日開始, 我就擔心到尋晚,
擔心HACHI 無喇喇走出黎, 但係黃醫生未返,
而家黃醫生返黎就好喇.

今日去照HACHI, 比上次更正常,
頭只係大左1 WEEK, 肚就JUST FIT, 腳仔就短左1WEEK
哈哈, HACHI 爸爸話, HACHI 似我, 一樣都係腳短,
陰公BB, 腳短TIM~~~

HACHI 未算好低, 按道理唔會早出世,
而胎水就多少少, 但係又未到好多危險果隻.
不過, 醫生話而家只係6.9磅, 佢叫我今個星期食多D 野,
希望下星期出世就可以有7磅喇.

我要食多D,
HACHI, 你都要吸收多D 呀!!!!

HACHI, 我地下星期一見面喇.

No comments:

Post a Comment