Monday 30 June 2014

法國醫院5日4夜生B CAMP - DAY 2

38W4D

30/6

尋晚成晚都訓唔到,
腦海內太多野要諗, 有時又諗起HACHI, 有時又諗起老公,
有時又諗起今朝個手術, 由2點幾到6點幾都訓唔到,
期間上FACEBOOK 同埋INSTAGRAM
見到依班好有心既年輕人,
佢地每人送一個心俾我.
我唔知邊個發起,
亦唔知點解佢地會記得我係6月30日生BB,
謝謝佢地...
我同佢地相識左至少三年, 甚至有D 識左6年,
我見到佢地既心意, 真係好感動...

 

眼光光, 到六點幾, 姑娘入黎量血壓
然後就差不多要準備去開刀.

首先要除晒所有衫, 換手術袍, 然後係床上等姑娘推入手術室.
由於我係7點半開刀, 所以7點之前已經要準備好所有既野.
因為未到探病時間, 所以我見到HACHI 爸,
我不停問姑娘, HACHI 爸係邊, 佢地安慰我, 話我老公係大堂等緊.

由產後病房推去手術室, 途中見到HACHI 爸,
HACHI 爸陪我到手法室門口,
其實我好驚, 我驚到個人不停咁震.
點解咁驚?
可能我怕開刀卦, 我怕有意外!

係手術室, 姑娘同我對左少少資料, 然後等左一陣,
就推左入一間房.
房內有麻醉科郭醫生.
首先係右手插喉, (嘩, 都真係有D 痛)
然後就係背脊打麻醉針.
我覺得最得人驚係依一PART,
因為根本睇唔到, 唔知道佢幾時打針.
加上黃醫生又未入到黎, 佢地要等埋黃醫生先打針,
係等待果一段時間, 我成個人都震晒.
加上HACHI 爸又未入得黎, 我就係度乾等.

終於到打麻醉針, 打完之後, 本來無乜特別既感覺,
但係突然間雙腳好脾,
係依個時候, 又話要插尿喉, 我又好驚,
驚仲未麻醉到, 會痛, 所以我不停地郁, 但係又郁唔到.
最後, 原來唔痛地插到尿喉 (仲要俾醫生笑)
係依個時候, HACHI 爸終於可以入黎陪我,
我成個人都定晒...

我問黃醫生, 要等幾耐會見到HACHI
佢答我「由而家開始計, 3分鐘」
嘩, 我估都估唔到, 原來有咁快.

果然3分鐘都唔使, 郭醫生係我肚頂度推左一下,
HACHI 就不停咁大喊.
黃醫生話, HACHI 都未離開我個肚, 就已經係咁喊喇...
嘻嘻....
然後醫生抱HACHI 埋黎俾我地睇, 同埋幫我地影相.
HACHI 好似爸爸,
本來不停喊, 但係影相果時就收晒聲
醫生將佢放係我頭隔離, 原來HACHI 係咁細粒.


有好多人話, BB 出世果刻好感動, 好想喊
但係我反而無, 
我見到HACHI 果刻, 好開心, 好開心, 
我同HACHI 爸爸講, 「我地隻HACHI 出左黎喇」
我不停地笑, 我覺得自己比想像中更開心同埋興奮. 

影完相之後, HACHI 爸爸陪我多一陣就要出去, 
整個手術大約前後45分鐘就完成. 
然後我就被推番上去病房. 

可能尋晚無訓既關係, 我開始眼訓, 
訓左一陣, 見到HACHI 爸係我隔離, 我好感動. 
HACHI 爸爸都好倦, 所以我同佢講, 不如佢返屋企抖下, 然後夜少少先再黎
之後全日我就半睡半醒. 
期間, 有兩批同事黎探我, 
爸爸媽媽阿哥阿嫂又有黎探我, 
佢地個個都可以見到HACHI, 
但係我仲未落得床, 所以仲未見得小痴. 

手術後, 醫生話要等一日, 同埋等放左屁, 先可以食固體既食物, 
所以夜晚我只能夠食粥水, 
其實我都唔算肚餓, 所以食粥水都OK, 
只係我飲水太少, 所以排尿太黃, 俾姑娘叮囑我要食多D 水. 

夜晚八點左右, 本來HACHI 爸爸會去親子時間, 
但係姑娘話, 親子時間, 係要父母同去, 
所以.... HACHI 爸爸失望而回
其實我都好想見HACHI, 不過我等, 希望可以聽日去餵奶果時見到小痴. 

正當我地兩個吹緊水果時, 
突然有姑娘推HACHI 入病房. 
唔知係咪知道我手術後落唔到床, 
又未見過小痴, 
所以專登推入黎俾我地睇. 
見到小痴, 眼仔碌碌, 我都好開心... 
好彩HACHI 爸未走, 如果唔係佢會MISS 左依個MOMENT


晚上10點, HACHI 爸要走, 我就好好係醫院再訓一晚.

No comments:

Post a Comment